lördag 26 september 2015


Stor som en prinskorv :D

7 kommentarer:

  1. Är det inte bättre att du accepteras din kuk??? Det viktigaste är inte penisen och dess storlek. Det känns som du använder bloggen som någon form av självskadebeteende, att du ska vissa bilder på din kuk för att andra ska håna dig och skratta...

    SvaraRadera
  2. Jag har accepterat den men gillar hela grejen med att andra får se den o skratta åt den :)

    SvaraRadera
  3. Gå till psykolog. Du säger ju själv att du vill att folk ska skratta åt din penis. Därmed självskadebeteende. Det bästa varo är kanske att ha en stor och normal penis, men det blir ju som det blir. Man får acceptera hur lägget ser ut och göra det bästa av sitationen. Det viktigaste är inte penisen eller penisstorleken. Lägg tid på något annat tycker jag.

    SvaraRadera
  4. Har du kollat så du inte har klinefelters syndrom?
    Skulle tippa på att vi ungefär har samma storlek och har som du fått nobben många gånger pga detta :/
    Träffar mycket tjejer men ofta blir det bara one night stands, men ibland vill de träffas flera gånger!
    Men som sagt, kolla upp klinefelters syndrom, jag funderar på att gå och kolla upp mig om jag kan ha skiten, svara gärna här i kommentarsfältet så ska jag gå in och titta i morgon!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag va inne och läste om det nu och en del av symptomen stämmer ju definitivt in så inte helt omöjligt.

      Radera
    2. Behöver inte alls vara det iofs.
      Får jag fråga hur dina kostvanor såg ut när du växte upp?
      Vad åt du för mat? Åt du mycket/lite kött/grönsaker?
      Åt du mer "skräpmat"? (skräpmat definierar jag som, falukorv, makaroner, mamma scans köttbullar osv osv).
      Nyfiken om det han ha spelat in i att kuken inte växte, jag käkade 99% skräpmat med E ämnen å skit i.

      Radera
  5. Undrar även om du fick bröstmjölk när du var ung? Det fick nämligen inte jag så även det kan spela in.
    Finns studier som visar på hur stor roll zink spelar in i utvecklingen av könsorganet hos män, hur mycket zink du får i dig i unga dagar, samt puberteten.

    SvaraRadera